domingo, 16 de noviembre de 2008

OLINPIAR JOKOAK MUNDAIZEN!!



Olinpiar Joko ikusgarrienak Mundaizen! Sokatira, oskolak, lokotxak,...

LHkoek gogotsu parte hartzen dute euskal kiroletan. Baina horrekin batera, badugu beste helburu bat; euskararen erabilera indartzea jolas orduetan, hain zuzen ere.
Horretarako, eta Ulibarri planean buru belarri murgilduta gaudenez, joko olinpikoak antolatu ditugu hilean bitan, ikasle guztiak parte hartzen dutelarik.
Kirol lehiaketan ari direla , Euskara gehien erabiltzen dutenei txarteltxo bat ematen zaie eta ikasturte bukaeran txartel gehien lortu dutenek Txuri-Urdinera joateko gonbidapena lortuko dute.
Hori bai suertea!!

Zuk irabazle artean egon nahi baduzu, zatoz eta parte hartu!!!
Euskara maitatzeko, jolastu euskaraz ere!!

7 comentarios:

Mikel Garcia dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Mikel Garcia dijo...

Son divertidos y muy competitivos.
Hay gente de otros países que no han probado estos juegos por ejemplo daiane que es de Peru seguro que en Peru no se jugaban a estos juegos y por eso ha tenido la posibilidad de jugar y ademas participamos toda la clase.

Allen dijo...

a me qustaron mucho las locotsak y la sokatira.
todos nos divertimos mucho jugando y compitiendo con otras muchas clases y niños.espero que dentro de poco alla otra vez las EUSKAL OLIMPIADAK

uxue dijo...

En las euskal olimpiadak participamos todos los de la clase y lo pasamos muy bien. y hacemos sokatira, lokotxak ... Es muy dibertido

Laura dijo...

No se como los profesores, tutores, hermanos...han podido organizar esto por que para mi esta MUY BIEN, espera que sea asi todos los años.

PAULA dijo...

A mi me gustan mucho las euskal olimpiadak.
AUPA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

a mi los juegos de la Euskal olimpiadak me gustan mucho