viernes, 22 de enero de 2010

DONOSTIAKO EGUNA

DONOSTIAKO EGUNA!!

Gaur, asteartea 19, Donostiako eguna ospatu dugu ikastetxean martxa joz eta abestuz.
A ze nolako kontzertu ederra eta hunkigarria ikasleena!!!

Zoragarria baino zoragarriagoa!!!



Eta... zer esanik ez, 20ean egindako desfilea!!!
Denak potit-politak zeuden, dotore-dotore, eta aurpegietan marrazten ziren irribarreak eta alaitasuna ezin ederragoak ziren.

Gora Mundaiz ikastetxeko danborrada!!!
Gora Donostiako eguna!!!


BAGERA...!
GU ERE BAI!
GU BETI POZEZ,
BETI ALAI
.
.
.







.

15 comentarios:

Iñigo Velasco dijo...

Azkenean, euria ez zuen egin,ze zorte ona...
Oso ondo pasatu nuen!!!

Anónimo dijo...

Oso egun ederra pasa genuen.
Gora Mundaizeko danborrada!
Lander Arufe.

Imanol dijo...

Bai, oso egun ona egon zen, uste nuen denok blai eginda bukatuko ginela! Baino ordu bat zutik egotea pixka bat nekatzen du.
Agur!

Naroa dijo...

Oso ondo pasa genuen. Dibertigarria eta zirraragarria izan zen.Imanolekin ados nago, pixka bat nekatu ginen.
AGUR!!!

alberto dijo...

Kaixo!eskerrak euria ez zuela egin.Eguna oso ondo pasatu nuen.

Iñigo Velasco dijo...

Azkenean, ikasi dut nire argazkia jartzea!!!
Bueno, hau zen prueba bat.

Ague dijo...

A! Ze argazki politak!
Oraindik gehiago jarriko ditugu.
Aupa!!

Lander Vallejo dijo...

Oso ondo pasa nuen danborradan(se suerte seren ez zuen egin euririkkkkk!!!!!lander vallejo

alex dijo...

oso pasa genuen eta ze suerte seren ez zuen euririk egin!!!aupa mundaiz!!!!!Alex de la Encina

Laura dijo...

Kaixo!
Oso argazki politak dira. Lagunekin oso ondo pasa nuen, irribarreetan!
Arratsaldean, Uxue eta ni joan ginen helduen damborrada ikustera eta oso ondo pasa genuen dantzaka. Ere egun haietan Taniaren etxean geratu nintzen lo egitera. Ze Danborrada eguna!

iker b dijo...

Oso ondo pasatu genuen eskolan baita ere kaletikan.
GORA DONOSTI ETA GORA SAN SEBASTIÁN EGUNA!

uxue dijo...

Nire azken urtea izateko oso ondo pasatu nuen.
Nire urterik oberena izan zen!!!
Gero arratsaldean Laurarekin oso ondo pasa nuen,dantzatzen eta damborra jotzen.
AGUR.(:

Unknown dijo...

oso on do pasa nuen tamborradan baina beldurra neukan ez egotea , baina gero egun ona egin zuen GORA DONOSTI

Anónimo dijo...

oso ondo pasatu genuen ¡aupa Mundaizeko Damborrada!!

naroa perez

Unknown dijo...

oso ondo pasa genuen damborradan bueno nik pixka bat triste nagoen zrern nire aitonaren urtebetetzea zen eta 20 il zen hilabete pasatuan baino damorrada damborrada ondo pasa nuen zeren eta novata zen jejej