martes, 25 de mayo de 2010

MUNDAIZ ZARAGOZAKO OLINPIADETAN

Mundaiz Zaragozako Olinpiadetan

Aurreko asteburuan “Corazonisten arteko Olinpiadak” izan ziren, Zaragozako "La Mina" ikastetxean. Gure ikastetxeko kide askok hartu genuen parte gimnasia erritmikoan, saskibaloian eta areto-futbolean. Eta , zorionez, hiru kopa irabazi genituen!!! Gimnasia erritmikan lehenak izan ginen, eta saskibaloian ere!! Futbol-aretoan laugarrenak, eta ez da gutxi konpetentzia oso handia zen-eta!!!
Oso pozik eta gustura ibili ginen. Alde batetik, izugarri disfrutatu genuelako eta, bestetik, lagun berriak egin genituelako, nola ez! Turismo pixka bat ere egin genuen, zein polita Katedrala, enparantza, inguruko kaleak...!
Ikastetxe askotako kirolariak elkartzea eta elkarrekin asteburua ematea da erronka.
Bosgarren eta seigarren mailako batzuk hartu genuen parte.
Datorren ikasturtean Haron izango dira Olinpiadak, eta dagoeneko irrikan gaude hara joateko.
Ander Barrio (5.mailako ikaslea)

Aupa Mundaiz!!






Argazkiak: Naroa, Naroa eta Ainhoa (5.mailakoak)

9 comentarios:

ANDER dijo...

kaixo nik ander naiz eta olinpiadetan parte hartu dut,futboleko aretoan.Oso ondo pasa genuen.Agur.

Unknown dijo...

nik ere parte hartu nuen olimpiadetan gimnasia ritmikakoan eta lenegoak geratu ginen.

BARÇA dijo...

AUPA MUNDAIZ!!!

Urrengo Olimpiadetan ere bai Irabaziko dugu!!!

BARÇA dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Leire Abejón dijo...

Kaixo!!!!!!!!!! Nik olinpiadetan parte hartu nuen(gimnasia ritmikan)lehenengoak geratu ginen,saskibaloikoak ere geratu ziren lehenengoak baina futbol aretokoak laugarrenak,eta oso ondo pasa genuen.
AUPA MUNDAIZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leire Abejón dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Iñigo Velasco dijo...

Kaixo mutilak!!!!
Zaragozan, oso ondo pasatu zenuten.
Uste dut, hiru kopa irabazi zenuketela, oso ondo dago-eta.
Hurrengo Olinpiadetan, dena irabaztera!!!!
Bihararte
Iñigo

Imanol dijo...

Aupa mutilak eta neskak!

ainara iratxe dijo...

kaixo nik ainara nais eta es nais joan baina uste dut oso dibertigarria isan dela eta irabasi desute adibides gimnasia rigmica eta beste balluk eta fubolean isan seate oso onak eta irabastea es da garrantxitxuena da ondo pasatzea agur ondo pasa.drevilen