miércoles, 10 de febrero de 2010

ASTE LAGUNKIDEA

ASTE LAGUNKIDEA

Aste honetan, ohiko aste solidarioa lantzen ari gara ikastetxean.
Aurtengoan, Puerto Principe-ko (Haiti) Anaia korazonisten bi ikastetxeak laguntzen saiatuko gara, bertan jasan duten lurrikararen ondorioak leuntzeko.
San Juan ikastetxean hiru pertsona hil ziren eta zauritu asko...
Canado-Haiti ikastetxea erabat suntsituta geratu da...

Horretarako, zenbait ekintza antolatu ditugu:
-otsailak 8, ONGD korazonistaren aurkezpena.
-otsailak 9, proiektuaren aurkezpena.
-otsailak 1o, bokata solidarioa.
-otsailak 13, bazkari solidarioa.

BIHOTZA MUNDUARI IREKIA, UN CORAZÓN ABIERTO AL MUNDO

5.mailako ikasleak


21 comentarios:

Lander Vallejo dijo...

Denok lagundu behar dugu.
Pena handia eman dit ikustean nola dauden ikastetxeak eta familiak.
Nik dirua jarri dut laguntzeko.
Lander Vallejo.

Mundaiz dijo...

Pena handia eman dit han gertatutakoa. A ze zorte txarra!!
Jainkoari eskatuko dit egunero haiei laguntzeko.
Nik ere nire laguntza emango dut.
Noa.

Iñigo Velasco dijo...

Pena handia eman dit atzoko filma,
HAITIRENA.Lurrikara gertatu da herrialde behartsuenetako batean.
Ze sorte txarra!!!

EZ ZAUDETE BAKARRIK!!!!!

iker b dijo...

Pena handia ematen dit ume, gizon eta emakume haiek. Bidea ikustean negar egiteko gogoak eta laguntzeko gogoak sartu zitzaidan.

ANIMO EZ ZAUDETELA BAKARRIK GU ZEUEKIN GAUDELA!!!

Unknown dijo...

HAITI zurekin gaude eta ez zaudate bakarrik.
Oso oso txarra da gertatu dena mila familia deseginak.
Ume asko sufrimendua bizitzen odolarekin,negarrez ezin da okerrago egon.
sufrimendu asko dago HAITIN pena asko eman dit gertatu dena
ANIMO!!!!! EZ ZAUDETE BAKARIK

alberto dijo...

Pena handia ematen dute HAITIKO pertsonak,jende asko hil da ,beste batzuk ez dute familiarik,beste batzuk geratu dira etxerik gabe eta hori pena handia ematen du.Nik dirua dut HAITI laguntzeko,zeren oso gaizki pasatzen ari dute.Espero dut diru hau eta ikastetxeko ikaskiden guztien dirua HAITIN asko lagundu.Eta ere espero dut sufritzen ari dutena gaur ez zufritu gehiago HAITIN.Ere espero dut lurrikararik ez egotea eta beste ezer fenomeno atmosferikoak ez egon,horrela mundua hobeto egongo da.NIRE BIHOTZEZ ESATEN DUT ,ZEREN EZ DUT NAHI JENDEA HORRELA SUFRITZEA.ANIMO HAITI!!!

Unknown dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Unknown dijo...

pena handia ematen dit beraiek gaizki egotea horregatik dirua eraman behar dugu eskolatik .Beraiek ez daude bakarrik hemen gaude gu. ANIMO

Anónimo dijo...

Pena handia eman dit Haitokoek eta jende asko hil da beste batzuk familiarik geratu dira.Haiti gurekin zaudete. ¡ANIMO! Haiti NAROA PEREZ

Unknown dijo...

Pena handia ematen dit Haitikoa.
Espero det dena konpontzea azkar

Iñigo de Aymerich

Anónimo dijo...

pena handia eman dit eta espero dut compontzea

MaCoLa dijo...

Ikusi nuena penagatik, ez nuen ezta ikusi ere nahi eta iha negarrez asi nintzen. Guk laguntzen badugu, guztiok zoriontsuagoak izango gara.
¡LASAI, KONPONDUKO DA ETA!
MaCoLa.

alex dijo...

Kaixo HAITI!!!!!!!!!!!
Emen filma bat ikusi genuen eta pena handia eman zigun.Guk lagundu diegu zure FAMILIAK.Dirua sartu degukutxa gorrian eta bokatan SOLIDARIOAN.
Aupa lagundudiegun HAITIRI.
Animo HAITI.
Alex de la Encina

aritz dijo...

Animo,ez deprimatu,guk diru azko emango dugu Haitirako.
Denok behar dute diru azko egiteko adibidez:Etxeak,ikastolak,laguntzeapobreari,etab. Benga,animatu laguntzea ez nahi dugu deprimatzea Haitirako gendeari. ANIMO

Naroa dijo...

Penagarria da Haitin gertatu dena.Orregatik,dirua ematen dugu Haitiko ume, gizon eta emakumeentzat. Gauero otoitz egiten dut haiengatik. ANIMO,EZ ZAUDETE BAKARRIK HONETAN!!!!!

ainara iratxe dijo...

Nik ez nuen ikusi, baina gendea kontatudit eta pena hasko ematen dit.Nik nahinuen lagundu, eta dirua eman det hori konpontzeko.
Nire uztez etxe obeagoak egin behar dituztela ez derrunbatzeko.Eta horrela gende gutziago hilko zen.
Niri ere pena asko ematen dit mutilak gedatzen direla familiarik gabe.Animo.Espero dut dena konpotzea.

Unknown dijo...

pena handia eman zidan argazkiak ikustean.Espero dut konpontzea.Denok lagundu egin behar dugu pixka bat gauza konpondu nahi baditugu.ANIMO HAITI ZUEKIN GAUDE!!!!

Anónimo dijo...

Oso triste izan da lurrikarena Haitien.Oso gaizki pasatzen dute.Jende asko hildak daude beste batzuk berriz gaizorik edo bizirik. ANIMO LORTUKO DUZUE!!!

Unknown dijo...

kaixo,HAITA

ni haitiri laguntzekodirua eman dut eta oso pozik sentitzen nahis alde batetik eta bestetik triste zeren sufritzen ari dira asko,gure laguntza behar dute.LAGUNTZEN BADUZU POZIK SENTITOKU ZARA ZIUR ESATEN DIZUET.ANIMO HAITI!!!!
Nerea martinez

Unknown dijo...

Ni 2 euro bokatan eta 5 euro erebai laguntzeko,ze pena heman dit bideoa.

Unknown dijo...

ia ez dugu komentariorik jartzen!!!!
ze pena ni sartzen naizenean
beti daude 20 komentario,aste solidariobukatu da,baina...ez du importa!!!anima zaitezte jartsera MEZEDEZ,AI AI AI!!!!!!!!